Rock of ages


För ett år sedan såg sonen, min mamma och jag denna musikal i Stockholm. Den var grymt bra!
Igår var det dags för min kompis Tirre att få sin 40-års present från oss och Ekmans. Hemlagad trerätters middag innan vi drog in till Rondo för att se Göteborgsversion av denna föreställning. Det blev en helt magisk kväll med hysteriska skratt, allsång och den slog Stockholmsversionen med hästlängder!!!! Allt är Per Anderssons förtjänst! Han är så otroligt rolig och hans improvisationer överraskade alla, inklusive sina medspelare. Ja, vilken kväll det blev! Glädje och energi och jag vet att 40- åringen var nöjd! ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka fina bilder du tagit - låter dessutom som en alldeles magisk kväll, precis som du skriver. Hälsa 40-åringen från mig!

2014-05-06 @ 12:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0