En helt fantastisk helg!

Lördagen blev ju härligt solig och fin. Maken hjälpte pappa vid sommarstugan. På förmiddagen gjorde jag lite ärenden.Köpte bl a en Buddleja som skall planteras i trädgården. Blev ju helt kär i denna buske när vi var på Mön förra sommaren.
Vid ett tog jag och barnen tåget in till stan. Vi kollade på täten i Göteborgsvarvet och stod och hejade en stund. En skön stämning i stan kan man lugnt säga!
Sedan promenerade vi till Liseberg där vi mötte upp barnens farmor för att därefter gå och se........
En helt fantastisk föreställning skulle det visa sig!!! Tjejen som spelade Maria sjöng otroligt fint,ja,  alla i ensambeln var toppen! Efter tre och en halvtimme var det slut. Kvällen avslutades med ett par glas vin, jordgubbar hos min goa granne Jenny.
Gårdagen bjöd på fotbollsträning på fm.
På eftermiddagen åkte jag och min kompis Ewa in till Tillskärarakademin i Göteborg där vår vän Linda tog direktrisexamen. Otroligt kul att se hennes alster samt den modevisning som alla eleverna bjöd på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0