Hissnande när man tänker på det.....

Jag har som tidigare sagt att jag har många fantastiska vänner. Lyckligt lottad på så vis! 
Väldigt olika vänner från olika tider genom livet. Vänner med olika bakgrund, olika intressen, olika referensramar vilka berikar mitt liv.
Igår hade jag traditionsenlig date med mina äldsta vänner och då menar jag inte deras ålder. Dessa härliga människor mötte jag redan i 10-års åldern och vi har följts åts sedan dess.
Vi strosade på julmarknaden i Haga, drack vin och pratade, åt fantastisk middag på Tacos & Tequilas ( rekommenderas varmt!!!) Ja, det var en underbar dag / tidig kväll. 
Jenny och jag fortsatte på Tullen här i Kungsbacka fast vi var ändå hemma redan 22.45.
Tack för en härlig eftermiddag mina kära vänner Linda, Eva och Jenny. Love you!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0