Fredag

En vecka sedan operationen och man börjar anpassa och lära sig saker med bara en arm.
Är glad att gurkan ligger still när jag vill ha ett par skivor på morgonmackan. Lyckas nu klä på mig det mesta, kan dock inte knyta skor.
Sjukgymnstikpass tre gånger om dagen gör att det värker lite framåt kvällningen. Tar lite smärtstillande innan jag går och lägger mig.
Sömnen funkar ok varannan natt, hatar verkligen att sova på rygg!
Promenadsällskap till stan fick jag av Tirre igår, tusen tack!
Idag kom Liselotte med frallfika, blomster och en jordgubbspaj som vi skall njuta av till efterrätt.
Underbart med sällskap för en rastlös typ som jag;)
Tack vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0