Livet är underbart

Vissa dagar blir helt perfekta från det ögonblick man slår upp ögonen på morgonkvisten.
Vaknade vid halv sju av att solens strålar letade sig in mellan persiennerna och på balkongen busade en skatunge.
Hade sovit ovanligt mycket under natten och smärtan var inte lika stark som för några dagar sedan. Kanske berodde detta på den underbara massagen jag fick i Mariannes utespa igår kväll ;)
Studsade upp och fixade matsäck och annat inför dagens utflykt.
Sedan frukost i lugn och ro innan sonen väcktes.
Vid nio var det dags att träffa sjukgymnasten och det gick så himla bra idag. Glad som en lärka var jag, när jag gick därifrån.
Därefter hem och packa in son och packning i bilen. Solvarma jordgubbar inköptes och sedan styrdes kosan mot Varberg och simstadion.
Där mötte vi upp Johanssons och Bohmans. Barnen badade och lekte hela dagen och jag fick umgås med mina goa vänner.
På vägen hem hämtades fläder som skall bli till den godaste saft. Tack Liselotte!
Väl hemma välkomnade vi dottern som varit hos en kompis sedan i lördags.
Efter detta har de mysts, ätits jordgubbar och givetvis har vi kollat på de obligatoriska tisdagsprogrammen; Allsång på Skansen och Morden i Midsomer.
Vi har också njutit av Göteborgssonen Håkan Hellströms extratimme.
Så vad mer kan man säga än att livet är underbart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0