Cykelvasan 2013

 
Här ovan kommer några bilder från helgens Cykelvasa. Givetvis inget cyklande för mig i år. Det hade dock varit kul att se om jag hade kunnat slå min tid från förra året.
Jag och Anders agerade chaufförer under dagen och försökte heja fram gänget både i Mångsbodarna och Hökberg. Vi missade dock halva gänget, då starttiderna var väldigt olika samt att alla förbättrade sina tider. Strongt gjort!
Inramningen och arrangemangen kring detta evenemang är fantastiskt. Oroade oss för vädret, dagen innan var det både snålblåst och ösregn. men turen var med oss och det blev både soligt och varmt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh så härligt det ser ut! Jag blir nästan sugen att testa på!

2013-08-22 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0