Ny klänning


Linda, min fantastiska vän, som blev färdig direktris precis innan sommaren, hjälpte mig att fixa en klänning till min tränarkollegas 50- årsbaluns den 16/8.
Ritade en skiss hur jag skulle vilja att den såg ut. Sedan gjorde vi en shoppingtur till Borås. Givetvis valdes ett tyg i min favoritfärg, blått!!!
Sedan har Linda modifierat den under resans gång så att den skulle sitta som en smäck!:)
Hon sydde också ett slags skärp som är avtagbart om jag vill markera midjan lite extra.

Ja, jag är så glad över att äntligen få en klänning som passar min kurviga kropp helt perfekt! En klänning som följer svanken perfekt utan att det blir en bulle med tyg som ligger därbak.
Så tack underbara vän!
Vill du ha ett plagg som passar dig perfekt är Linda tjejen som kan förverkliga det!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snyggt - allt klär förstås en skönhet, men jag håller med om att det är skönt med plagg som "trollar" bort oönskade veck! :)

2014-09-15 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0