Semestervecka Nr. 2

Ja, denna vecka har det varit underbart väder! Passar ju bra när sonen är på sitt läger, de har det säkert toppen med olika aktiviteter.
Vi har jobbat en hel del med praktiska måsten under veckan. Vi har försökt fixa boende till dottern. En ganska hård nöt att knäcka skulle det visa sig. Vi hoppas dock att det hela kommer lösa sig på söndag. Det roliga är att dottern och ett gäng blivande klasskamrater redan träffats. Tjejen som hon bestämt att dela boende med är jättetrevlig och hennes föräldrar likaså.
Maken och jag har röjt och städat förrådet. Fattar inte hur mycket skit man kan samla på sig!
Sedan har det varit dags för mig att fylla i försäkringspapper efter min axelskada m.m. 
I det underbara vädret har vi givetvis varit på stranden. Stråvalla är de senaste årens favorit. Väl där är det otroligt skönt att plugga in hölurarna i telefonen och välja ut några sommarpratare. Av de jag lyssnat på, har Dregen och Kjell Westö varit bäst hittills. 
Gårdagen innebar en underbar dag på en ö i Gbg:s skärgård. Mammas och pappas nya motorbåt tog oss dit. Där fick jag, otroligt nog, tagit årets premiärdopp!! Jag är ju tidernas största badkruka.
Ja, andra semesterveckan levererar, så mycket kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0