I ❤️ Musicals


Sedan jag som 10- åring satt och tittade på filmversionen av musikalen Annie, tillsammans med min älskade farmor har jag älskat musikaler!
Jag har sett många! 
När maken meddelade ett han fått två biljetter (av jobbet) till Peter Jöbacks " I ❤️ Musicals" blev jag jätteglad!
Så igår kväll bänkade vi oss i Scandinavium för en riktig maratonföreställning i musikalernas tecken.
Det blev en magisk kväll även om föreställningen hade sina toppar och dalar. Allra bäst var en en bit ur Annie get your gun, låtarna från Phantom of the opera, Miss Saigon och Mary Poppins. Inte att förglömma finalen med Guldet blev till sand. 
För övrigt fick man höra nummer ur musikaler man inte ens visste fanns.
Unforgettable!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, önskar jag hade varit där! Och kul att både du och jag förälskade oss i musikaler genom att se filmen om Annie som barn! Fondue-middagen ser inte heller så dum ut - hoppas du hunnit krya på dig över helgen också. KRAM

2013-10-06 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0