Måns Möller "Jävla pajas - Det här skojar du inte bort"

Vilken kväll! Den inleddes på Bodega där vi käkade tapas innan kvällens föreställning på Aranäs Teatern.
Det skulle visa sig bli en fantastisk kväll med hysteriska skratt, tårar och för min del en hel del igenkänning.
Våra söner har precis samma diagnoser, dock med skilda specialintressen;)
Ja, jag kände verkligen igen mig när Måns beskrev sina djupa dalar men även i den glädje som man trots allt känner både för och med sitt barn. 
Att han sedan skruvar till de olika sakerna på ett humoristiskt sätt gör det så mycket bättre.
Det satt också två personer i publiken som hade otroligt lockande skratt så stundtals garvade alla inklusive Måns åt dem. Konstruktören från Volvo som kom försent till föreställningen lär väl inte göra om det misstaget igen. Då inbjuder man en komiker till ständigt nya skämt!:)

Ja, det var en superkväll! Tack Måns Möller!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Såg igår att showen även ska gästa vårt lilla samhälle, så det ska jag försöka att inte missa! Ha det gott!

2014-03-13 @ 08:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0