Med sorg i ❤

Ibland är allt så oerhört orättvist. Under hela min grundskoletid gick jag i en underbar klass med otrolig sammanhållning. Ja, även flertalet lärare påpekade detta för oss, vi var ett gott gäng helt enkelt!

Nu har den första av oss gått ur tiden (vad jag vet i allafall).
41 år gammal, alldeles för tidigt och så orättvist och hemskt. Två små barn som skall klara resten av livet utan sin älskande mamma.
När en hälsosam människa mitt i livet måste lämna de sina, finns ingen rättvisa! "Fuck" cancer!

Så idag går mina tankar till henne och hennes familj!
Begravningen sker i kyrkan där vi firade in sommarlovet i årskurs 1-6.
I en vänlig grönskas rika dräkt.....


Kommentarer
Postat av: Angelica

Så oerhört tragiskt. Känner tyvärr igen det alltför väl. Den viktigaste lärdomen man drar efteråt är konstigt nog, att livet har en förmåga att gå vidare, vad som än händer. Konstigt.

2013-05-31 @ 11:30:37
Postat av: Eva

Så sorgligt.:(

2013-06-11 @ 23:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0