Vilken underbar kväll

Ja, vad annars kan man säga!
Vi började kvällen med knytis hos Linda och Mats. Väldigt smidigt sätt att umgås och massor med olika rätter att prova. Själv fixade jag en ny potatissallad. Till detta dracks det mycket gott.
Därefter till Posthotellet för en drink. Mysigt!
Sedan tågade vi mot Ullevi med ca 42 000 andra. Strax efter 21 klev Gyllene tider upp på scen. Lika magiskt som 2004 blev det inte riktigt men det var ändå en grymt skön stämning! Deras underbara låtar är verkligen sommar och glädje för mig!
Att Micke Syd åter sjöng min favvolåt
"Min tjej och jag" gillade jag skarpt. Fattar inte varför den dissas överallt!
Räknade ut att det absolut sista numret måste bli "När alla vännerna gått hem", men ingen av oss var nog beredda på att Marie Fredriksson skulle hämtas upp på scen av Per. Hela Ullevi kokade och jag var nog inte den enda som fick ståpäls när hon sjöng den andra versen.
Ett perfekt avslut i sommarnatten!
I efterhand skulle jag bara ändrat på en sak, mitt val av skor. Det blev en plågsam färd hemåt.
Till sist ett stort tack till mina goa vänner som var med och förgyllde denna kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snyggingar!

2013-07-17 @ 02:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0