Fantastiska sommardagar

Vilken sommar! Sol och värme varenda dag! Vi har varit på stranden i Stråvalla i stort varje dag.
Jag som är familjens största badkruka har badat för första gången på fyra år ( i Sverige vill säga).
Detta skedde dock under periodens varmaste dag, då det stod absolut helt stilla ;)
Ljuvliga kvällar med mycket grillande och loungande har också förgyllt denna rehabsommar. För mycket träning blir det och nu står töjning också på programmet. En smärtsam upplevelse vill jag lova som sätter sina spår även dagen efter.
Ja, men en bättre sommar hade man ju inte kunnat ha. Toppen!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller med! Kan inte annat än njuuuuta! Idag har jag dock fått ägna dagen åt arbete - blir några timmar imorgon också, behöver verkligen komma ikapp mig för att kunna fortsätta semestra några veckor till!

2013-08-04 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0