Så trött på detta nu!

Efter en ganska intensiv och hektisk vecka med flera kvällsmöten flög givetvis en ny sjuka på mig. Helgen totalsabbad. Febrig med halsont , heshet och hosta. Blä, rent ut sagt!
Dessutom var jag och rensade ur min onda tand i torsdags, plågsamt!!! Tandläkaren sa att den kan vara orolig och göra ont några dagar men nu tycker jag att det värker väl mycket igen :( Får väl ringa och kolla upp detta imorgon!
 
Igår var det dags för årets första melodifestivaldeltävling. Måste säga att den gjorde ett ganska beiget intryck. Det bästa var Gina och Danny. Tror däremot att Gosalåten kommer uppskattas av alla barn........
Det stora nöjet var dock att följa spektaklet via twitter.....så många skratt jag fick, ha, ha, ha............
 
Imorgon blir det att proppa kroppen med Alvedon och Ipren, för till jobbet måste jag till vilket pris som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0